ALMANACH | edycja I

Każdy, kto wchodził na dowolną stronę internetową, musiał się z nimi zetknąć wcześniej czy później. Banery reklamowe to powszechnie wykorzystywany sposób, aby przyciągnąć uwagę i ściągnąć ruch na swoją stronę internetową, choć nie wszyscy je kochają. Jaki powinien być dobry baner? Przede wszystkim nie może przeszkadzać w przeglądaniu strony, ale jednocześnie musi przyciągać uwagę i zachęcać do kliknięcia. Musi być dostosowany do wyświetlania na wszystkich typach urządzeń, od desktopu, przez mobile po smart TV. Musi też brać pod uwagę miejsce, w którym będzie się wyświetlał. Rozmiar też ma znaczenie. Na banerze typu micro bar czy buttonie zmieści się o wiele mniej informacji niż na sky scrapperze czy double billboardzie. Dobry grafik projektując, musi wziąć pod uwagę te wszystkie aspekty. Dobry grafik wie też, że skuteczny baner niemoże wyglądać jak reklama, a stanowić immanentny element strony internetowej. Cóż, my takich grafików mamy, a wspiera ich zespół doświadczonych copywriterów, który pisze teksty i razem z nimi tworzy mix, który zaowocuje kreacjami, które Twoi klienci będą chętnie klikać! BANERY INTERNETOWE 60

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz