ALMANACH | edycja I

56 Czy pisaliśmy już, że zanim zabieramy się do pracy, to robimy głęboki benchmark, aby przypadkiemnie wymyślić czegoś, co ktoś zrobił już dawno temu? A o tym, że klient zanim wybierze ten idealny i jedyny w swoim rodzaju logotyp, to ma do wyboru kilka wersji? No i last but not least – wszelkie prawa autorskie i zależne po zakończeniu prac należą do Ciebie. Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz w życiu. Twój logotyp wpływa na to, jak jesteś postrzegany przez swoich klientów, partnerów biznesowych i pracowników. Będzie fundamentem Twojej strony internetowej, wizytówek, będzie umieszczany na Twoich reklamach. Będzie Twoim głosem i będzie mówić o Twoim biznesie, gdy nie będzie Ciebie w pobliżu. Zadbaj o niego! Jaki powinien być idealny logotyp? Wierzymy w prostotę, więc na pewno czytelny i łatwy do zapamiętania. Musi być też spójny z tym, co robisz, z Twoim biznesem i wizją firmy. Dodatkowa cecha to wyjątkowość – chyba chcesz wyróżniać się na tle konkurencji? Pracując nad identyfikacją graficzną, dążymy do maksymalnej uniwersalności. Logo musi równie dobrze wyglądać w każdym formacie i w różnej wielkości. Dlatego zwykle przygotowujemy logotyp w wielu wersjach: uproszczonej, poziomej, pionowej, z nazwą firmy, bez… Uf, sporo tego! Na szczęście Księga Znaku, którą dołączamy do kreacji, będzie Twoim przewodnikiem opisującym możliwości stosowania logo, wszelkie dopuszczalne wielkości, użycia, kolorystykę i możliwe do wykorzystania fonty. KREACJE LOGOTYPÓW ZNAKI GRAFICZNE

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz