ALMANACH | edycja I

52 Dysponujemy zespołem profesjonalnie przeszkolonych konsultantów, którzy dzięki łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych i doświadczeniu sprawnie obsługują infolinie telefoniczne, e-mailowe i czaty. Obsługa polega przede wszystkim na szybkiej i skutecznej pomocy klientowi już przy pierwszym kontakcie. Indywidualne podejście, uprzejmość i życzliwość jest naszym prio- rytetem. Dzięki automatycznej obsłudze ruchu telefonicznego i czatów zapew- niamy wsparcie wielu klientom w jednym czasie. Udzielamy pełnych informacji na temat usług czy produktów. Obsługa klienta odbywa się nie tylko w języku polskim, ale także w językach obcych, zgodnie z potrzebami klientów. Nasi konsultanci rozwiązują zagadnienia związane ze zgłoszonymi reklamacjami, postępując zgodnie z procedurami uzgodnionymi z klientami. Dzięki optyma- lizacji zasobów osobowych i usprawnienią technicznej obsługi klienta zapew- niamy płynne rozpatrywanie reklamacji. OBSŁUGA INFOLINII TELEFONICZNYCH, E-MAILOWYCH I CZATÓW

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz