ALMANACH | edycja I

48 Posiadamy zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, popartym wieloma sukcesami w sprzedaży telefonicznej. Podejmujemy się szeregu działań sprzedażowych zarówno na wydarzenia konferencyjne, spotkania branżowe, jak i sprzedaży konkretnych, często wysoko wyspecjalizowanych produktów czy usług. Pracujemy na własnych bazach, wyselekcjonowanych specjalnie na potrzeby wybranego zlecenia. To klient wybiera kryteria, według których pozyskane zostaną leady. Decydując się na współpracę z nami, klient może liczyć na pełen profesjonalizm, wieloletnie doświadczenie i elastyczność w działaniu. TELEFONICZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG Profesjonalne rozmowy z klientami! Bezpośrednia rozmowa telefoniczna jest jedną z najbardziej skutecznych metod komunikacji, połączoną z rozpoznaniem grupy docelowej i jej potrzeb. Rozmowa może mieć charakter informacyjny lub sprzedażowy, może służyć pozyskaniu zgody na dalszy kontakt. Może też zapraszać do skorzystania z oferty czy zachęcać do otrzymania informacji drogąmailową.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz