ALMANACH | edycja I

46 LinkedIn to doskonałe miejsce do reklamowania się, gdy chcemy dotrzeć do osób wykonujących określone zawody. W innych serwisach użytkownicy czę- sto niechętnie dzielą się tym, czym zajmują się zawodowo – na LinkedIn wręcz przeciwnie. Łatwiej jest namwięc dotrzeć do użytkowników, biorąc pod uwagę ich zawód i funkcje pełnione w firmie. W zależności od celu kampanii (Zapis na newsletter? Kampania leadowa? Udział w wydarzeniu? Jeszcze coś innego?) pomagamy dobrać grupę do- celową i znaleźć skuteczny sposób dotarcia. Wspieramy klienta na każdym etapie kampanii, po jej ustawieniu ją optymalizujemy, a na końcu przedsta- wiamy wyniki w postaci przejrzystego raportu. Nasi klienci chętnie zlecają nam takie kampanie, gdy chcą dotrzeć do konkretnych osób z branży B2B, amy chętnie imw tympomagamy. Jeszcze czasemmyślimy o LinkedIn jak o portalu, który służy tylko do szukania pracy. Niesłusznie. Ten należący do Microsoft serwis przeszedł długą drogę i dziś jest miejscem, gdzie chętnie spotykają się i inspirują różnej maści spe- cjaliści. To zaś sprawiło, że zaczęli się nim interesowaćmarketerzy. LINKEDIN ADS Sprawdź, czy na LinkedIn są również Twoi klienci!

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz