ALMANACH | edycja I

Należy tylko pamiętać, że firmowy profil oferuje znacznie więcej niż tylko „posty”, „lajki” czy komentarze. Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok, YouTube – budowa własnego kanału w tzw. socialach to nie tylko świetny sposób na budowę wizerunku, ale sposób na dotarcie do klienta. Do tematu podchodzimy kompleksowo. Poznając potrze- by klienta, grupę docelową, wartości i cechy marki, budu- jemy skuteczną komunikację w mediach społecznoś- ciowych. Obmyślamy całą strategię, dobieramy do niej odpowiednie narzędzia i wyznaczamy cele do osią- gnięcia. 40 SOCIAL MEDIA Mamy doświadczenie w tworzeniu każdego rodzaju contentu (od postów po kreacje video). Nie wahamy się też korzystać z kampanii internetowych. Nasz zespół tworzy kilkudziesięciu specjalistów o różnych kompetencjach i wieku, którzy doskonale czują każde medium i ka- nał komunikacji!

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz