ALMANACH | edycja I

PROMOCJA I REKLAMA 29 Doradztwo strategiczne Obsługa infolinii telefonicznych, e-mailowych i czatów 52 ............................................................. Citylighty i ekrany LCDwwiatach przystankowych 36 .............................................................. Internet Google Ads 45 ................................................................................................................................................ Layouty stron 59 ............................................................................................................................................. Obsługa korespondencji masowej 55 .................................................................................................... Megaekran LED. 34 ............................................................................................................................... Wydawnictwa branżowe (Omega, Wszystko Działa!, Lider Biznesu, inne) 62 ........................... Megaboardy przy autostradach i drogach ekspresowych 32 ........................................................ Kampanie SMS 43 ......................................................................................................................................... Reklama ATL Web design i SEO 41 ..................................................................................................................................... Słupy klasyczne i citylight 37 .............................................................................................................. Outdoor miejski 33 ....................................................................................................................................... Mailingi 42 ....................................................................................................................................................... Facebook Ads oraz Instagram 44 ............................................................................................................. Aplikacjemobilne 47 .................................................................................................................................... Wprowadzanie produktów na rynek 31 ................................................................................................. LinkedIn Ads 46 .............................................................................................................................................. Social m edia (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok) 40 ................................................ Reklama zewnętrzna i wewnętrzna na terenieMTP 39 ..................................................................... Billboardy backlight 35 ........................................................................................................................ Contact Center Umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych 49 ................................................................. Strategiemarketingowe i media plany 30 ............................................................................................. Telefoniczna sprzedaż produktów i usług 48 ....................................................................................... Pozyskiwanie uczestników na wydarzenia 50 ...................................................................................... Aktualizacja baz danych 51 ........................................................................................................................ Telefoniczne badaniamarketingowe 53 ................................................................................................ Studio graficzne Kreacje logotypów i znaki graficzne (księgi znaku) 56 ...................................................................... Reklama zewnętrzna i wewnętrzna na terenie Portu Lotniczego Poznań-Ławica 38 .............. Reklama kreatywna i skuteczna 57 .......................................................................................................... Ulotki, foldery, plakaty, druk 58 ................................................................................................................ Banery internetowe 60 ................................................................................................................................. Tworzenie prezentacji 61 ............................................................................................................................ Wydawnictwa Druki okolicznościowe, gazetki, inne 65 ................................................................................................ Obsługa wydarzeń 69 .................................................................................................................................. Artykuły (z uwzględnieniem zasad SEO) 67 .......................................................................................... Content marketing 68 .................................................................................................................................. Organizacja konferencji prasowych 71 .................................................................................................. 63 Grupy czytelników................................................................................................................................... Usługi public relation Sukces po poznańsku 64 ............................................................................................................................. GASTRONOMIA I CATERING ORGANIZACJA TARGÓW I KONFERENCJI SPRZEDAŻ BILETÓW I ORGANIZACJA WSTĘPU PROMOCJA I REKLAMA PORTFOLIO ARANŻACJA PRZESTRZENI SKOROWIDZ MAREK REALIZACJE ONLINE

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz